torsdag, juni 09, 2016

Torsdag

Klarblå himmel och sol, det ser ju jätteskönt ut ute. Men det var jättekallt. Med lite tur så blir det kanske en varm och skön dag idag om solen får jobba på ett tag.

Annars så sitter jag och försöker tänka ut någon trevlig friidrottsträning till på söndag. I vanliga fall är vi ju på Arosvallen men inte nu på söndag. Och naturligtvis är jag huvudledare då. Så det första "problemet" är vart vi skall vara. Och jag är ju inte så där att jag säger vart vi skall vara rakt ut utan frågar övriga ledare vad dom tycker. Hur som helst, det måste ju bli antingen Rocklunda eller Björnö. För inte vill väl folk gå in i hallen igen mitt i sommaren? Sen är ju frågan vad vi skall göra på träningen. Det går ju inte att friidrotta som vi hade tänkt i grovplaneringen då vi trodde vi skulle vara på vallen. Jag hittar nog på något till slut......

1 kommentar:

Anonym sa...

hur svårt kan det va?

Välj några gamla pingis-stafetter för att glädja ungarna!!

//Miro Zalar