torsdag, juni 23, 2016

The last day

Då är man inne på sista arbetsdagen. Jag började med att försova mig, rätt skönt faktiskt. Sen att jag cyklar idag är väl kanske inte lika roligt. Men det får man ta ibland.

Idag ska jag ha lönedelgivningssamtal. Vi har redan fått lönen utbetald idag så jag vet redan hur lite jag fick. Jag vet faktiskt inte varför man har dessa samtal. Men det är väl någon regel att man ska ha det och då blir det så.

Sverige vek ner sig igår. Det är ju uppenbart att vi inte räcker till riktigt. Man har några chanser men man måste göra mål på dessa oxå. Man får inte så många. Det måste spelarna inse själva annars gör man inga mål. Dennis Bergkamp berättade någonstans om när han var i Italien och spelade. Han visste att han inte kommer få så många målchanser på en match och att det gäller att sätta dit dom när chansen väl dyker upp. Jag är inte säker på att alla har den inställningen i det Svenska laget. Eller i Arsenal heller för den delen.

Nåväl dags att göra sitt yttersta för aktieägarna innan semestern börjar.

Inga kommentarer: