torsdag, mars 30, 2017

03:18

Ja, 03:18 verkar vara min nya tid att vakna på. Flera nätter denna vecka har jag vaknat just den tiden. Man undrar ju om det är något särskilt som händer just då? Eller är det aktieägarna som talar till mig att det är hög tid att åka till jobbet för att få deras kapital att växa?

Inatt hade jag en riktigt konstig dröm. Jag skulle iväg till Åland. Det skulle vara ett miniläger med friidrotten. Men jag hade ingen koll alls. Jag trodde jag hade bokat båt dit men det var flyg jag hade bokat. Och vi skulle enligt min bokning åka dit sent på kvällen och hem tidigt dagen efter. Inte mycket till läger. Däremot mini stämmer ju bra in. En annan ledare från en annan friidrottsgrupp styrde upp det där och vi skull i alla fall åka iväg vid 9-tiden på morgonen. Så det skulle ju hinna bli lite träning i alla fall. Men jag höll på att få oss att missa det planet. Jag var fortfarande inne på att vi skulle åka båt. Och jag höll på och klura ut om det var från Stockholm eller Kapellskär som båten gick ifrån. Då den andra ledaren återigen upplyste mig om att det var flyg som gällde och nu var det bråttom. Nåväl, vi borde hunnit med planet men där är jag lite osäker för det var då klockan blev 03:18. Hm, är det mina hemska drömmar som väcker mig om natten?

Nåväl, hur som helst så fick jag i alla fall något att skriva här på bloggen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Och det tackar vi följare för hjärtinnerligt!

//Fruktis, Jorma och alla andra tusentals followers