fredag, mars 24, 2017

Dubbelfiasko

Det första fiaskot inträffade igår när jag var ute och sprang. Efter dryga milen och efter att ha sprungit upp för Skultunavägen så var det inte bara harklingar längre. Det var kväljningar. Jag höll på att kräkas. Inte för att jag kände mig direkt trött men slem i halsen och en näsa som var som en tappkran så blev det för mycket till slut. Det var bara att sluta och promenera tillbaka till Bellevue där Freddie hade gymnastik.

Det andra fiaskot var inatt. Återigen vaknade jag 03:00. Och det var helt omöjligt att somna om. Efter en timme var det lika bra att gå upp och förbereda sig för en ny dag på jobbet. Det positiva är väl ändå att jag kanske är bättre förberedd för sommartidsomställningen som är på söndag. Håller jag denna tid så är ju klockan 04:00 och då är det ju i alla fall nästan dags att gå upp.....

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med alla dina positiva kommentarer, alltid :)

Vilket lyft att få komma till jobbet och sjunka in med härlig läsning. Du anar inte hur uppskattad din blogg är för folket därute!

Själv skall jag ner till LUND i SKÅNE. Bussresa på cirka 6-7 timmar. J-SM för damjuniorer står på programmet. Sista hållplatsen inför finalen i Malmö i maj.
Tagit ut nåt i förskott... näe.. hur svårt kan de va?

Been there done that osv.

//SuperCOACHEN

Anonym sa...

Tack snälla! Kul att någon uppskattar mitt patetiska liv.....

Lycka till i helgen! Och framförallt lycka till i Malmö sen!!!

/TB