fredag, mars 31, 2017

Freitag

Då är vi framme vid fredag igen. Inatt sov jag en timme längre ungefär innan jag vaknade. Men hur konstigt det än låter så somna jag om då. Och det var riktigt segt att ta sig upp när klockan ringde.

Det är nu bara tre veckor kvar tills halvmaran i Västerås. Jag har fortfarande inte kommit igång med löpningen. Nu börjar jag känna lite panik. Eller jag tror ju att jag kommer fixa det ändå. Men det är några fler här på jobbet som ska springa. Och det betyder ju att jag måste komma före dessa i resultatlistan. Och det tror jag att jag skulle göra om jag får träna ordentligt. Nu är jag inte lika säker längre. Hoppas verkligen att jag kan ta ett pass i helgen....

Annars är det rätt så mycket att göra i helgen. Friidrottstävling i morgon förmiddag. Jag hoppas hinna byta däck på bilen och på fru Bloggs cykel. Förbereda inför golvläggning. För vi beställde golv i förrgår. Och det borde komma hem i början på nästa vecka. Så sen är det dags att lägga nytt golv i vardagsrummet. Ca 28 kvm är det som skall läggas. Det lär väl ta sin tid...... Kul när det blir klart dock. Som det är nu så drar man sig för att titta på TV då det inte går att sitta någorlunda bekvämt. Jag hoppas att vi skall vara klara till påsk i alla fall...

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

Lasse N sa...

Fullt upp och dessutom GOJ! Trevlig helg!

//Lalle

Anonym sa...

papeGOJa

//Fruktis