onsdag, mars 22, 2017

Jag och sömn....

Just nu verkar inte jag och sömn vara de bästa av vänner. Vi verkar undvika varandra så gott det går. Igår natt vaknade jag vid 03:00 och kunde inte somna om. Inatt så vaknade Freddie vid 01-tiden och blödde näsblod. Så det blev upp och hjälpa henne och innan jag kunde somna om igen så var klockan över 03. Sen ringde klockan vid 05 men då kunde jag bara inte gå upp. Det fanns ingen som helst kraft i mig. Sen ringde fru Bloggs klocka vid 05:30 men det var kört då oxå. Så idag blev jag "sen" till jobbet.

På jobbet är det rätt så mycket att göra just nu. Och det är så många olika saker på en gång så det känns nästan som om man inte har någon koll..... Det är väl bara att försöka ta en sak i taget även om man inte tillåts göra det.....

Skit samma, vem bryr sig? Bara att köra på ända in i kaklet!!!

Inga kommentarer: