tisdag, mars 14, 2017

Tidskrävande...

Det tar tid att få in alla program man behöver i en ny dator. Tycker inte jag gjort annat än installerat sen igår förmiddags. Och jag är inte klar än. Men det är väl bara att beta av program efter program....

I helgen som var så spelade vi säsongens sista sammandrag. Och det var även mitt sista sammandrag överhuvudtaget. Eller man ska väl aldrig säga aldrig men jag har meddelat mitt beslut att lägga ner pingisen efter denna säsong. Dom verkade uppriktigt förvånade och lite besvikna över mitt beslut. Men dom började genast att fundera på spelare som dom kan plocka in.

Det känns lite konstigt att lägga ner. Har ju spelat pingis sen barnsben och spelat seniorseriespel sen 1985. Då gjorde jag debut i FAIK's A-lag som 13-åring. Jag gjorde två seriematcher den våren och gick rent. Så det var skönt att även få avsluta med att gå rent mot Tranås i söndags.

Inga kommentarer: