tisdag, april 10, 2018

11 dagar kvar

Ja, det är bara 11 dagar kvar tills Ateamälarmaraton. Och i dagsläget vet jag inte hur jag skall göra.... Ska jag springa så måste jag känna mig i det närmaste 100% frisk. Och det var ju länge sen man kände så... Men Är jag bara frisk så kommer jag att göra ett försök även om träningen har varit för dålig. Tiden blir denna gång inte intressant utan bedriften blir att i så fall överhuvudtaget klara av sträckan. Skulle ju vara kul att kunna kalla sig marathonlöpare :-)

Annars är det kanske lite joggning med Ina idag. Hon sa i alla fall igår kväll att hon ville springa 5 km idag. Hon har fått för sig att hon skall springa Vårruset och det på max 25 minuter. Jag är väl lite skeptisk till målsättningen men det är väl bra med mål. Och kan hon komma in under 30 minuter så tycker jag det är grymt bra. Vi får väl se i eftermiddag om hon fortfarande vill ut och springa.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar