torsdag, april 26, 2018

Coppersmith’s

Idag har jag cyklat till jobbet. Och jag började med att gå till fritids med Freddie. Och det finns ju en anledning till detta. Det är att vi idag ska ha en avdelningsaktivitet. Vi skall gå till våra grannar Coppersmith’s. Rundtur och provsmakning. Ska bli kul att få gå in där och kolla lite. Har ju gått förbi där utanför så många gånger på lunchpromenader.

Igår blev det ingen vilodag. Jag lirade innebandy för första gången på några år. Men usch vad dålig jag var. Klubbtekniken var ju helt under isen. Var ju inte i närheten så bra som jag kommer ihåg mig vara..... Men men, det är väl som med allt annat, man måste träna för att det skall gå bra.

Ha en fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Förmånsvärdet???

    //Deklarationshjälpen

    SvaraRadera
  2. Inget! Kör svart....

    /Ölpimplarn

    SvaraRadera
  3. Var det bra på Coppersmith's?

    SvaraRadera