onsdag, april 04, 2018

Bättre sent.....

Ja, jag vet, jag är riktigt sen med dagens blogginlägg men det blir så ibland. Idag skulle jag ner på stan för utbildning och då blir det inte riktigt som vanligt. Men nu är jag hemma igen och datorn är igång. Och då kan jag ju passa på att blogga :-)

Som sagt så var jag på utbildning på förmiddagen. Det var en utbildning i riskbedömning. Så jag passade idag på att ta en promenad till "jobbet". Tyvärr så blev det ju då även en promenad hem. Och detta blev i ösregn. Men lite vatten ska väl en karl tåla.... Hur som helst är jag hemma nu och det var ganske skönt att i alla fall få promenera lite nu när jag inte löper något. Men jag känner att det borde vara nära en comeback igen i löpraskorna. Jag är ju ledig på fredag så då kanske man skulle försöka lufsa sig runt en runda?

I övrigt är det inte så mycket att orda om. Dvärgarna har påsklov. Freddie är på gympa tisd, onsd, torsd och slutar 15:00 varje dag. Det blir med andra ord till att sluta lite tidigare från jobbet, win-win!! Ina har varit hos mormor inatt och skall strax åka iväg till Enköping för att sova där en natt hos en gammal kompis som flyttade dit för ett gäng år sedan.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: