onsdag, maj 30, 2018

Hej onsdag!

För visst är det onsdag? Trodde först inte mig själv. Men ledig måndag gör att veckan går lite fortare, så här långt i alla fall.....

Igår körde vi Coopertest och det gick bättre än vad jag hade hoppats. Eller vad jag hade trott i alla fall. Jag hade varit nöjdish med 2500 m. Men jag fick ihop 2800 m på tolv minuters löpning. Och enligt tabell för min åldersgrupp så är det utmärkt!! Ina var med och körde igår oxå. Hon fick ihop 2230 m men det finns ingen tabell för hennes ålder. Hittade en för 13-14 åringar och enligt den så var hon Very good. För en 20-29 årig tjej så var hon medel. Så än så länge är hon i alla fall inte otränad även fast hon trodde det eftersom hon inte kunnat träna så mycket och hårt efter stukningen.

Nåväl, idag är det gymnastik för Freddie igen. Så jag har förmånen att få åka från jobbet tidigt idag för att hinna dit till 15:00. Rätt ok i detta väder. Jag kan ju passa på att gå ut och promenera en sväng. För att lite senare ta en sväng till ABB-joggen. Och eventuellt även ta mig till Vallen om Ina vill träna friidrott ikväll. Kan dock bli svårt att hinna allt.....

Btw så är maj månad den månad jag har längts totalstäcka någonsin. Hoppas att jag kommer upp över 200 km innan månaden är över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Träffade Badbyxan igår på Sundbyholm med fru Inger vid sidan om!

Good old Days ; )

Han frågade direkt om TB ville gå
över till Arboga BTK!

För att krossa div 3 gänget i höst?

//Coachen

Anonym sa...

Det var bättre förr!!

Men pingis är, för tillfället, ett avslutat kapitel....

/TB