onsdag, maj 09, 2018

Tidig men sen....

Jag var tidigt till jobbet idag men jag är sen med bloggen. Så kan det bli ibland. Särskilt när man prioriterar fel....

Det blev ett kul pass med fyra andra kollegor igår eftermiddag. Vi körde lite uppvärmning och löpskolning innan vi körde lite intervallträning. Det känns i benen idag att jag kört en, för mig, snabbare 7:a i måndags och intervaller igår. Och idag blir det ambassadörsträning i friidrottshallen. Och det står intervaller på schemat.... Jag läste någonstans att man max skulle köra intervaller en dag i veckan. Nu blir det andra dagen i rad....

Sen blir det långhelg. Och jag tänker nog inte åka tillbaka till jobbet efter träningen. Jag är värd en extra lång helg!!!

Trevlig onsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

pingis på lördag?

//Hinken

Anonym sa...

Japp, vilken lördag som helst.....

/TB