torsdag, maj 03, 2018

Längtar

Ja, nu längtar jag tills den här veckan är över. Och då menar jag ända tills fredagens friidrott är över. Det är ju någonting hela tiden känns det som. Igår var jag efterlöpare på VF-terrängen. I eftermiddag skall jag köra löpträning här på jobbet med alla som är intresserade. Bara en sån sak.... Jag måste knåpa ihop ett träningsprogram till morgondagens friidrott. Och det mest tragiska är ju att Ina inte ens kan vara med och träna. Hon har fortfarande ont i vristen. Och sen på lördag är det städdag i samfälligheten och på söndag är det ny friidrottsträning för Freddie.

Men men, man får vara tacksam för att dvärgarna vill idrotta, att man själv är så pass hel att man kan vara delaktig i den idrotten. Så jag skall inte sitta här och klaga. Men ibland känns det som om man skulle vilja sitta i en fotölj och bara vara.

Trevlig torsdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hinner DU med pingispasset tidigt på Lördag??

//Jan-Håkan

Anonym sa...

Tyvärr krockar det med städningen i samfälligheten. Himla otur att det krockar....

/TB

Anonym sa...

Blir en jobbig diskussion med FRU Blogg alltså???

Kan DU locka med lite jordgubbar så att DU får dina välbehövliga timmar vid pingisbordet???

Hinken är i god form! Han klarade av såväl motståndare som en viss pajasdomare när han som mest behövde det!!!

//Fruktis