fredag, juli 06, 2018

6 h kvar

Ja, mer än så blir det inte sista dagen innan semestern. Och en anledning är Summer Meet. De kör ju omkring härute där jag jobbar. Och att ta sig hit med bil idag var inte att tänka på. Eller hit går det ju bra men sen hem går nog sämre. Och att åka iväg på lurre är nog inte heller någon höjdare pga all trafik. Så jag cyklar hem vid lurren och sen tar jag ledigt!

Igår var jag ut och sprang en vända. Men det kändes väldigt tungt. Och kollar jag på pulsen under natten så är den minst 10 slag/min högre än vanligt. Och så har jag liite ont i öronen så kanske är det något skit i kroppen. Och det förklarar väl kanske att det gick lite tyngre igår. Värmen kan ju vara en annan förklaring. Men hur som helst så blev det i alla fall ett pass. Och träningen mot Stockholmhalvmaraton fortsätter!

Ha en riktigt trevlig helg nu vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du fortsätter väl att skriva under semestern?
Många andra som tvingas arbeta!

//Fruktis

Anonym sa...

Naturligtvis! Som bloggare tar man aldrig semester!!

/Mr Blogg