tisdag, juli 10, 2018

Tidig morgon

Ja, vad gör man när man vaknar alldeles för tidigt. Jo, man går upp, äter frulle, tar fram jobbdatorn, svarar på några mail och inte minst, bloggar!!

Vet inte varför jag vaknar så tidigt idag. Kanske för att jag missade min eftermiddagslur igår och då somnade lite tidigare på kvällen. Det måste ju vara det som gör det. I och för sig har jag inget mot att vakna tidigt. Man hinner ju dra igång en tvättmaskin, tömma diskmaskinen och sörpla kaffe innan lugnet är över. Dvs när övriga vaknar.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ledigt, jobbar lite ändå. Det verkar bli ett fint väder idag. Men det vet man ju aldrig.... kan ju vända fort. Det visar sig!

Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tak för att DU finns Bloggen!
Gör så att man kan släpa sig till
jobbet på morgnarna, inte glad men ändå!

//Jag står i en backe när du minst anar det ; (

Anonym sa...

Kul man bidrar med något hör i livet!

Ses på krönet!

/TB