tisdag, juli 03, 2018

Dåligt med sömn nu (igen.....)

Igår natt blev det inte många timmar och inte heller inatt. Men då sover man väl dessto bättre under Sveriges match i eftermiddag :-)

Bra är ju att man kommer till jobbet tidigt i alla fall. Idag tänker jag nog inte jobba mer än 6 timmar. Och sen hem och springa innan jag käkar lite lurre och inväntar matchen.

För övrigt kan nämnas att jag fortfarande har ont i tanden efter gårdagens påbörjade lagning. Det är inte roligt. Jag borde ha tagit med mig några alvisar till jobbet. Det gjorde jag ju naturligvis inte eftersom jag är så fruktansvärt korkad!

Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan ju tycka att ABB borde kunna
bidra med Alvedon alternativt ipren-mannen
till behövande!

// Dr Jekyll

Anonym sa...

Håller med....

/Percy