måndag, december 14, 2020

Börja om från början....

 Japp, måndag igen! Igår hade jag sån huvudvärk så jag åker inte till jobbet idag. Det får tyvärr bli hemifrån. Men bättre att inte riskera någons hälsa än att bara tänka på sig själv. 

8 arbetsdagar kvar att stå ut på innan det är dags för 1½ veckas ledighet. Ska bli skönt att vara ledig, längtar faktiskt! Funderar nu på hur jag kunde vara så dum och inte ta ytterligare två dagars ledighet. Men den som spar han har osv... Det kommer väl ett sportlov då man kanske kan ta någon/några dagars ledighet på. Fast det är ju i och för sig Lottodragning på onsdag så onsdagen blir väl den sista arbetsdagen innan pension!!!

I lördags var jag ut och joggade med Ina. Hon ville absolut springa ner mot Mälaren. Så det gjorde vi. Vi fick ihop 6,69 km blandad löpning/gång. Kul att hon numera vill springa med mig. Så var det inte innan hon skadade sig.

Nåväl, måndag och ny vecka, bara att ösa på och ge allt för aktieägarna!!! Ha en fin måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar