måndag, december 07, 2020

Tillbaka på jobbet!

 Japp, idag är jag på jobbet igen. Två dagar kan jag vara här. Det är hårt att få plats på jobbet nu när man har ett maxantal som får vara på kontoret. Dock så glömde jag naturligtvis brillorna hemma.....suck.... La ner ett par gamla brillor i jackfickan i lördags då jag skulle till affären. Men jag märker nu att det inte är till så stor hjälp. Har även nu ändrat upplösning på skärmen men det är ingen hit det här....

I helgen blev det mycket löpning. Två längre pass i lugnt tempo. 

Här är lördagens pass:

Och här är söndagens pass:

För fem år sedan idag skapades det magi längs Thamesen. Det var även då en måndag och livet lekte, typ. Fanns i alla fall ingen Corona på den tiden. Och inte dracks det några heller... Men en vanlig eftermiddag längs Thamesen från Fuller's bryggeri till Hammersmith train station avverkades det 7 pubar. En magisk eftermiddag och ett härligt minne!!!

Ha nu en fantastisk måndag och glöm inte bort att dagen till ära minnas tillbaka till THE tour!!!


1 kommentar:

  1. Här är magin!!

    https://www.youtube.com/watch?v=lhVWLQXbVyI

    /Ingmar Bergman

    SvaraRadera