torsdag, december 03, 2020

Trött, trött, trött

 Fick sån jäkla huvudvärk igår eftermiddag. Har fortfarande lite ont nu på morgonen men klart bättre än igår i alla fall. Känns som migrän. Kanske sitter man för illa här vid matbordet som ger spänningar i nacken som leder upp i skallen?

Hur som helst så kunde jag igår ta en runda på lunchen. Börjar man 05:40 så har man ju tid över till en långlunch vilket är kanon. Då kommer man ju ut i dagsljus och det är ju bra mycket trevligare än det där mörkret som dyker upp vid 3-tiden.

Här är den om någon mot förmodan undrar:

Idag ska jag dema mitt system via Teams för avdelningen. Så först tänkte jag att jag skulle planera något. Men vem bryr sig, det får bli vad det blir.... Dom lär väl ändå inte fatta och det ända synpunkten de har kommer väl vara färgvalet :-D

Annars har jag väl inte så mycket att orda om idag heller. Ha en fin torsdag vänner!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar