onsdag, december 09, 2020

Lurrepingis

 Idag är det dags igen! Jag skall till Klövern och försöka spela lite pingis. Hoppas att jag inte blir lika sliten i höger axel som senast. Kanske ska man försöka sig på någon form av uppvärming? Ja, jag kör med sätesvärmen i bilen på vägen dit! Det blir kanon!!

Jag var till sjukgymnasten igår med den andra axeln. Vi fimpade den första övningen jag fick förra gången då den gör så jäkla ont att göra. Den här gången fick jag 2 nya övningar så får vi se om det blir något bättre av dessa. Hoppas!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om. 

Men jag känner mig fortfarande lite nere efter att jag läst att Mawson Arms är nerlagt, tragiskt. 

Det är 11 arbetsdagar kvar i år för mig. Tyvärr så har jag inte ledigt alla mellandagar men i alla fall alla mellandagar mellan ju och nyår.

Ha en riktigt fin onsdag nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur är det möjligt ?

Hur tänker dem ?

Borde inte Fullers gå in o hjälpa ?

Kanske Seth o grabbarna ?

Eller borde vi "gänget" åka dit oftare ???

//Coachen besviken ledsen

Anonym sa...

Många bra frågor!! Fuller's är inte intresserade längre då det inte finns den kopplingen till bryggeriet längre :-(

Seth och grabbarn? Alla dagar i veckan!

Borde gänget åka oftare? JAAAA! Känns lite som om en gång om året är alldeles för sällan....

/TB