torsdag, mars 03, 2022

I'm back, typ...

 Jaha, sista arbetsdagen för denna vecka. Är ju ledig imorgon. Får se hur länge man pallar idag.

Igår var Freddie och sprang i hallen. Jag kunde ju inte vara med. Eller kunde och kunde, men det kändes inte rätt att vara där i och med att jag varit sjuk.

Men hon lyckades springa rejält ändå utan mig vid sidan av. Jag coachade dock cyber-vägen. Jag fanns där utan att finnas där.....

Hon hade planerat att köra 800-600-400-200-100 och sen körde hon 3 * 600. Så det blev ju totalt mycket längre än vanligt vilket var precis vad jag hoppades att det skulle vara. På söndag är vi i Norrköpning och tävlar. Det ska bli kul. Längd, kula och avslutar med 800m. Hon hoppas på pers på 800 m. Jag hoppas att hon har kul! Hon skickade passet till mig efter träningen:














Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: