torsdag, mars 10, 2022

Sliten

 Ja, idag känner jag mig sliten. Ont i nacken och begynnande spänningshuvudvärk. Men det kanske går över med dagens första kopp kaffe? Man kan ju hoppas i alla fall!!

Plockade ut ett par timmar flex igår eftermiddag. Ina slutade tidigt och ville rehabba och solen sken och fåglarna kvittrade så jag tänkte att då kan jag passa på att jogga under tiden. Så jag hann runt en mil typ och det var återigen så där tungt och jobbigt. Tyckte det kändes bättre här i början på veckan. Nåväl, så är det väl ibland, att det går upp och ner....

Här är passet:

Nä, dags att jobba och eventuellt se om det finns någon tid för massage. Jag köpte ju faktiskt en halvtimmes massage för förra årets sista friskvårdspeng. Och det börjar väl bli dags att plocka ut den snart.....

Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: