onsdag, maj 03, 2023

Mittvecka redan

 Ja, det får man väl säga att det är bra att vara framme vid mittveckan redan efter en dags jobb. Så skulle varje vecka vara!!

Det blev ingen löpning igår heller. Jag var så jäkla trött efter arbetsdagen så jag skippade löpningen. Måste bli idag. Önskar man kunde göra det mitt på dagen istället... Och idag så jobbar jag hemifrån så då skulle jag kanske kunna ta en längre lurre och ta en snabb runda. Vi får väl se.... Det blir i alla fall en sen eftermiddag så skönt att ha det gjort innan jobbet är över och man är trött och sliten.

I och med att jag kör hemifrån idag så var det jag som gick ut med Jenna en sväng på morgonen. Det gäller att inte vara stressad när man går med henne på morgonen. För det skall nosas och kissas och kissas och nosas om vartannat. Och den stunden måste man ju ge henne oxå. Det är ju hennes höjdpunkt på dagen typ....

Nä, dags att se till att i alla fall aktieägarna har det bra! Ha en fin mittvecka!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur gick det igår i derbyt?

Arschenal versus Chelskii?

//Stamford Bridge