måndag, maj 15, 2023

Ny vecka

Och även denna vecka börjar med bloggning från mobilen. Vi får inte tillträde till internet än. Så inläggen blir ju lite jobbigare att skriva. Det ska ju naturligtvis inte behöva drabba Er läsare men in direkt gör det ju det ändå.

Jag hade tänkt skriva lite om loppet i lördags men det skippar jag idag. Och lika glada för det är säkert Ni.

Mindre än tre veckor kvar till Stockholm Marathon nu och efter lördagens lopp känner jag mig långt ifrån redo. Jag skulle behöva ett långpass på över 30 km senast i helgen för att, inte minst mentalt, känna mig lite mer redo. 

Ha en fin dag nu vänner!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat TB!

Utsikten från frukosten kändes snarlik den i London ???

jag kör gärna ett par pass i backe över tre mil så du känner dig redo; )

//Coachen

Anonym sa...

Tack!

Grymt Coach! Det ser jag fram mot! Backträning är grymt bra!

/TB