fredag, maj 05, 2023

Prov

 Härligt med fredag ändå. Men idag är det ett delprov i kursen jag går på jobbet. Jag är inte i närheten av att ha hunnit med alla delar som skulle gjorts tills idag. Men vem bryr sig? Jag har inte begärt att få gå denna kursen. Det har från firman som kör kursen givits alldeles för lite tid till detta. Jag är helt felplacerad på denna kurs. Har inte de förkunskaperna som man borde ha. Det positiva är att chefen håller med om att det är alldeles för kort om tid för det här och hon har inga som helst krav eller förväntningar på att vi skall klara proven idag. 

Jag kommer naturligtvis göra ett försök. Men vet resultatet. Jag bryr mig naturligtvis och har lite ångest för det. Men samtidigt så måste man ibland inse att man inte räcker till!

Träffade prästen igår. Vi har gått igenom ungefär hur begravningen skall vara. Familjens jurist ringde igår och tid är inbokad med någon där om några veckor. Avlsutade mammas tv med Boxer. Så några grejer blir i alla fall ordnade under tiden man ska hinna med allt annat. Men man kan inte göra mer än sitt bästa. Och det är mer än nog.

Städhelg i samfälligheten börjar oxå idag. Lär väl ut och jobba lite. Jag skulle behöva hinna med ett långpass i helgen. Och på söndag eftermiddag är det friidrottsträning. Jag har inte kunnat/orkat vara med som tränare på några veckor nu så jag lär väl försöka ta mig dit och hjälpa till.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fantastisk helg nu alla glada!!

Inga kommentarer: