torsdag, maj 04, 2023

TT

 TorsdagsTrött! Ja, idag var det segt att gå upp ur sängen. Värre än vanligt. Men nu sitter man här på jobbet till aktieägarnas stora förtjusning.

I eftermiddag skall vi till Domkyrkan och träffa prästen inför begravningen. Får se vad hon vill prata om. Skönt att Lalle är med oxå!

Igår på lurren var jag ut en kortis. Dryga 5 km. Men jag blev så jäkla stum i vaderna. Gjorde fruktansvärt ont och efter 3 km fick jag stanna och försöka stretcha. Men inte ens det gick. Blev en pina sista 2 km hem. Sjukt så det kan vara. Men jag har i och för sig redan när jag gått upp ur sängen på morgonen de senaste dagarna kännt att det inte varit stabilt i vaderna. Har varit som stelt eller som mjölksyra eller jag vet inte vad. Kanske det som spökar. Kanske var de 27 km i söndags mer krävande än vad jag trott?

Här är passet igår i alla fall:


Jaja, ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: