tisdag, augusti 04, 2009

Hamburgare

Det har blivit några burgare i sommar. Och jag tänkte här redovisa vilka som har, eller i alla fall hade vid aktuellt tillfälle, den godaste burgaren. Här är topp 5:

  1. Restaurangen vid Höga kustenbron. Helt outstanding!
  2. Pitchers hamburgare. Överraskade mig lite för det har varit lite si och så under senaste åren. Men den gång jag var där i somras var den riktigt bra.
  3. Cinderella. En helt ok hamburgare utan överraskningar.
  4. Oliwer Twist. Liten skräll för mig faktiskt.
  5. Bishops Arms. Blev faktiskt lite besviken på denna. Dom hade ju grymma burgare där förr om åren. Förrätten var dock väldigt bra.

Jag har inte tagit med burgare på McDonalds och övriga gatukök. McDonalds skulle för övrigt ändå aldrig hamna på topp 5.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot en lista på topp-5 över bästa ölglasen!!
Att stadshotellet i Katrineholm toppar,det fattar jag också, men resten av listan hur ser den ut TB?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Haha, ja, vi kanske skall göra en lista denna säsong... Tror Kalmar vinner :-)

/TB

Anonym sa...

Ja Kalmar är en tänkbar vinnare!
Syns i morgon:)

/TB:s brorsa