tisdag, augusti 25, 2009

Match imorgon

Arsenal möter Celtic i Champions Leaguekvalet. Och jag vet inte var jag skall se den. Matchen visas på Viasat sport fotboll. Och där vi bor nu finns inte den kanalen. Hemma har jag ännu inte beställt den (brukar säga upp den under sommaren). Så antingen beställer jag kanalen hem och åker dit och ser matchen. Eller så åker jag ner på Pitchers och ser matchen. Eller så går den att beställa som Viasat on demand och ser den på datorn. Men det sista alternativet känns inte allt för roligt. Så det får bli någon av de första alternativen. Frågan är bara vilket?

Heja Arsenal!!!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Brorsan! Om jag skickar lite bilder från arenan ikväll,kan lägga in dom på bloggen då?
Undrar om jag får en halsduk till ikväll? Har du hört nåt om det?

Henke Larsson,spelar han kvar i Celtic? Det är för hans skull jag tagit mig tillbaka till London! Chansade på att han fortfarande spelar där!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Naturligtvis lägger jag in de bilderna. Det blir ju som livebloggning :-)

Henke är nog inhoppare ikväll. Celtic lär behöva nån som kan göra mål om dom skall ha en chans mot The Mighty Gunners!

/TB

Anonym sa...

Kan meddela att det redan är en härlig stämning på läktaren!!
Henke ser vass ut på uppvärmningen.
Tror han kommer starta faktiskt.Johan Mjällby ser dock lite stabbig ut,men det blir nog bättre när matchen startar.
Ska bli spännande!

Sen verkar det som Limpar inte får en plats i startelvan i hemmalaget.Hmm,underskattning på gång kanske?
Ljungberg från start dock.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Fanns Stefan S på bänken? Såg han aldrig.
/TB

Anonym sa...

Nope! Svininfluensa!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Grym lottning!!!

29/9 Olympiakos
4/11 AZ Alkmaar
24/11 Standard Liege

När åker vi????

eller väntar vi till de kommande omgångarna....svårt då med biljetter!!!

kan ju va coolt att åka och veta att laget inte kan förlora utan med gott samvete lägga in 5 pund på 4-0 alt. 5-0...
tyvärr blir väl oddsen inte samma som om Porto varit med!!!!!!

//Coachen som minns gamla härliga tider på Emirates.....

Anonym sa...

Ja, det var bättre förr :-)

4/11 AZ Alkmaar
24/11 Standard Liege

Dessa känns som de mest troliga alternativen. 29/9 har fru Blogg redan dissat, vilket jag i och för sig förstår.

Men att se Arsenal på sin födelsedag vore kanske något att sikta mot......

Väldigt bra pris på flyg just nu på det datumet. Synd bara att dom bytt flygtider då och man kommer ner kl 22:30. Mao en extra natt på hotell.

/TB

Anonym sa...

Kan det bli en bättre födelsedag!!!
En extra hotellnatt = so what, drabbar ingen fattig...

Man kan ju gå och julshoppa hela veckan därborta......

//Coach

Anonym sa...

Arsenal - Chelsea den 29 november
stanna en hel vecka i London kan man ha det bättre

//Arsene Wenger

Anonym sa...

Det blir ju bara bättre och bättre :-)

/TB

Anonym sa...

Glöm inte att meddela vilka platser ni har boys! Jag sitter på min vanliga!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Haha, skönt att höra. Är du sugen på att åka? Jag har en polare som har säsongskort... Så 3 biljetter skulle ev vara möjligt.

/TB

Anonym sa...

HaHa han måste fråga både frun och coachen så då är det kört!!!

//Lagerbäck

Anonym sa...

Vilken är din vanliga plats..
Jag trodde inte att "QPR" släppte "vanliga" platser till pöbeln....

Nej du stå o köa du och hoppas du kommer in längst ner bredvid eventuella bortafans till Nottingham eller dylikt..

Lycka till önskar

//Tor-Andre Flo (fortfarande på Leeds lönelista)

Anonym sa...

Sorry brorsan,såg inte att Coach skulle med. Nej då skiter jag i det! Vill ju ha trevligt sällskap.Finns det möjlighet att byta ut honom mot The Real?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Skita i det? När du har fått en så fin halsduk så vill du väl stå och vifta med den mot SL?

/TB