fredag, augusti 28, 2009

Helg

Äntligen helg. Ska bli skönt att slippa åka till jobbet ett par dagar. Nu är det laddning inför USA-matchen. Det vore så underbart om vi kunde spöa jenkarna. Men det blir som vanligt tufft. Och lyckas vi få med oss en pinne hem så får vi nog vara nöjda med det. Fabregas är 50/50 inför matchen och det känns som om han är lite halvviktig i en sådan här match.

Jag laddar med att gå på dop innan matchen. Carolinas kusin skall döpas i Uppsala. Det är nog bäst att jag sätter matchen på inspelning och stänger av mobilen utifall att vi inte hinner hem i tid.

För övrigt så känns kroppen riktigt sliten nu. Jag har precis kommit hem från jymmet där jag sprungit, sorry luffsat, 9 km följt av lite styrketräning. Detta var femte träningspasset på 6 dagar. Innebandy, löpning/styrka, innebandy, pingis och löpning/stryka. Det var bara i måndags som jag inte tränade något denna vecka men då klippte jag gräset istället. Det kan vara nog så jobbigt. Så det skall bli skönt att inte träna något imorgon. På söndag blir det innebandy igen, kanske även styrketräning men det är mera osäkert.

Heja Arsenal!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vara en anledning till att du är trött och får hjärtklappning.Du tränar nog för lite!

/Dr Alban

Anonym sa...

Ja, jag har funderat på det oxå. Men problemet är att få tiden att räcka till. Kanske måste gå ner på halvtid så man kan träna ett par gånger om dagen. Då måste man väl komma iform?

/TB