måndag, augusti 03, 2009

Hemma igen!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem TB!!
Själv måste jag ha en veckas semester till.Känns tungt!!
När tränar vi?
Dag och tid tack.
Så jag kan meddela Fightern,Danne,Micke Bank och Micke Jansson.

/TB:s brorsa(nyss hemkommen från Öland)

Anonym sa...

Välkommen hem från Öland! Ja, vad tycker du? Torsdag kl 18?

/TB

Anonym sa...

Ifall Coach går in på första bästa internetcafé i kräkland kan vi meddela att startlistan till torsdagens hårdträning i Åsbyhallen ser ut som följer:
TB:s brorsa(alltid på första plats)
Danne Lagga
Micke Jansson
TB:s brorsa(japp,sistaplatsen)

Återbud har kommit från badbyxan som hade moderatmöte.

Väntar svar från Micke Bank och Fightern.
Osäkert om Eskilstuna skulle tillåta Fighern att träna med oss tydligen.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Jävlar vilket misstag jag gjorde på listan ser jag.
Ska ju vara TB alltid på första plats.
Ber tusen gånger om ursäkt brorsan.
Sista platsen stämmer dock!!!

TB:s brorsa

Anonym sa...

Ingen fara Brorsan. Jag är ju faktiskt TB's Brorsas brorsa.
/TB

Anonym sa...

Just ja :)

/TB:s brorsa