måndag, april 19, 2010

Dags att avsluta?

Har funderat på att lägga ner två saker som jag håller på med:

  • Pingis (i och för sig samma fundering som efter alla säsonger)
  • Innebandy med Rådjuren

Risken finns dock att jag håller på med bägge sakerna även i höst men just nu känns det fördel nerläggning. Dock så skulle jag sakna vissa delar av dom men andra delar skulle jag med fördel slippa.

Grejen är att när man väl är på plats och träffar kompisarna så är det rätt så kul men det blir jobbigare för varje år att behöva känna ett "måste" att man skall dit till träningar och matcher. Och eftersom jag skall vara pappaledig i höst så skulle en nerläggning av dessa aktiviteter även innebära att man sparar en slant och det kan behövas då. Jag måste fundera vidare......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snillen spekulerar!!!

//Svenska Akademien

Anonym sa...

På G till Västerås BTK i division 1 kanske???

Inside info säger att ett preliminärt lag kan vara

Mattias Ekdahl från Täby
Robban Svanberg från Väster
Victor Tjerneld från VBTK
Lasse Ericsson från VBTK
Martin Björkryd från Djurgården
Petter Nyblom från Hallsta
Kristían Präst från VBTK

Vilket gäng....

Coachen önskar lycka till och tänker sig in i de vilda festerna på sammandragen....
(vegeterianer,nykterister,deffar, stockholmare,småbarn,innebandyspelare osv,osv)

Anonym sa...

Haha, ja, det låter ju riktigt intressant, NOT!

Nä, pingisens vara eller inte vara beror till stor del på hur Brorsan och Coach gör nästa säsong. Lägger dom ner så är valet för mig ganska så enkelt.

/TB

Anonym sa...

VBTK, VBTK, VBTK....
"Klapp"Klapp"Klapp"Klapp

//Bara Lalle som går omkring och myser bland sina postbehållare..

Anonym sa...

Hm... Nu har någon utgett sig för att vara mig igen, tror att jag måste kalla in ordningsmakten snart för att få detta utrett :-)

//Lalle (The real)