söndag, april 25, 2010

Inte som planerat

Efter en dags pingisspelande kan jag konstatera att det inte gick som jag hade tänkt mig. Målet innan tävlingen var att inte ta några klassningspoäng alls för då skulle jag gå upp en klass. Men tyvärr kunde jag inte låta bli. En klockren seger i tävlingens huvudklass (kanske inte huvudklass men ändå:-)). Jag var dock illa ute i semin där jag hade svårt att tända till riktigt. Och jag hade nog torskat med 3-0 i set om inte motståndaren, när han leder med 1-0 i set och det står 10-10 i andra hade ossat nåt så fantastiskt. Han vann även det setet men sen var det spel mot ett mål.

Måste få nämna sekretariatet som suttit i 2 hela dagar och skött ruljansen på ett utomordentligt sätt. Nu är frågan om det blir någon mer pingis eller om detta var sista framträdandet vid bordet. Allt hänger på hur Brorsan gör nästa säsong....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Brorsan spelar vidare ett år till!

//Lalle

Anonym sa...

TB´s brorsa också!!

//Jorma Larsson

Anonym sa...

Coachen bestämmer, ett år till.

//Coach

Anonym sa...

One more year!
/A Wenger

Anonym sa...

One more year!
/A Wenger

Anonym sa...

Kör ett år till. Jag vill ha chans till revanch!
/Kinesen

Anonym sa...

Förlåt, för snabb i tanken denna gång.
Självklart är det Fru Blogg som bestämmer som vanligt.

//Coach

Anonym sa...

Och jag har som som vanligt blivit citerad utan att ha skrivit nått.... Även om jag håller med det jag förmodats skrivit :-)

//Lalle

Anonym sa...

Det är väl bra om dina "verkliga" åsikter kommer fram..
De är ju sååå braa.....

Kom fram ur garderoben nu...

//Lalle (skulle kunna vara)