lördag, april 24, 2010

Körigt program

Denna helg är det full rulle från morgon till kväll. Idag är det först biltvätt följt av inköp av TV till mor och far. Efter det hoppas jag hinna med lite lurre innan jag åker till Hallsta för att vända blad. Hem igen. Om jag hinner, skrapa lite rost och fylla på med färg på bilen. Till mor och far och installera TV'n (tror inte dom fixat det själva.....). Sen är det Arsenalmatch hemma mot Shitty. Tyvärr blir det toktorsk men jag måste ju titta i alla fall. Kanske hemma hos mor och far.

Sen imorgon blir det en heldag i Hallsta. Pingisspel (i värsta fall) och bladvändning följt av bordsbärning. Sen är det kväll och då är det innebandy. Men jag är inte hundra på att jag orkar det denna helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Imponerande att orka med allt detta, själv känner jag mig nöjd av att städat lägenheten nu på förmiddagen rätt hyssad. Nu blir det bolaget och lite god ale till fobollen då Mia ska på tjejträff...

//Lalle

Anonym sa...

Se den hos Gure! Åtminstonde den sena matchen borde visas på ny TV.

/TB

Anonym sa...

Se den hos Gure. Åtmindstonde den sena matchen borde visas på ny TV.

/TB