söndag, april 11, 2010

Trött

Det är skönt att vara hemma igen efter en seriehelg i Karlstad. Men jag är rusktigt trött. Jag hade hoppats att jag inte skulle behöva spela alla 4 lagmatcher. Men det blev 4 lagmatcher ändå. Så nu är jag ruggigt trött och sliten. Jag vågar inte tänka på hur det kommer kännas imorgon när det är dags att gå upp och åka till jobbet. Efter en seriehelg skulle man behöva ha helg för att vila upp sig.

Vi lyckades i alla fall ta 8 pinnar av 8 möjliga. Så det måste ju till och med Coachen vara nöjd med? Vi började igår med att slå Munken (seriesegrarna) från Eskilstuna med 8-4. Sedan avfärdade vi Solsta från Karlstad med 8-2. Idag slog vi först Motala med 8-4 för att sen avsluta serien med en 8-3 seger mot Vikingstad. Detta innebar att vi hamnade på en hedrande andraplats i serien.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,en helg att vila upp sig på vore ju trevligt nu!
Men istället är det en jobbarnatt på schemat,fy fan va trist det här är.
Ska amputera högerbenet i morgon och knäcka racketen efter hallstatävlingen!

Vill zzzzzzova!!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Så går det när man festar i baren för mycket!!!

//Denis Moskovkin

Anonym sa...

Starkt jobbat nye Coachen.....

Den gamle Coachen (och ende) är helnöjd med erat spel och överlämningen av laget till nye ledaren/spelaren/alltiallon den finske dynamon Jorma Larsson.

Kunde inte ha skett bättre...

//Hyyvää hilta