tisdag, juli 13, 2010

Det var väl dags

Efter att ha fått både mail och telefonsamtal från Coachen angående att vi ska hålla oss i form under sommarn inför nästa säsongs pingis så var det dags att ta tag i träningen igår. Så jag åkte ner på gymmet och lufsade i 30 minuter och körde efter det några maskiner. Det var lite småvarmt och trots att jag hällde i mig 2 liter vatten under och efter passet, kom huvudvärken som en försändelse utdelad av det kungliga postverket. Men det är skönt att ha dragit igång igen, det behövs verkligen. Om inte annat så tills det är dags för flytten... Nä, nu dags att jobba!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför säger inte Coachen något till mig om att hålla mig i form? Betyder det att jag inte blir värvad till HBTK? Jag som redan har intecknat "signing bonus" på en ny hårfön.....

/Borgen

Anonym sa...

Lycka till med försäsongsträningen brorsan!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack det samma ;-)

/TB