söndag, juli 11, 2010

Hemma igen

Det var en riktigt bra kryssning till Helsinki. Ina har lekt mycket och tävlat 2 gånger. Freddie har bara lekt men både i bollhavet och de andra lekrummen. Hon stod upp alldeles själv några sekunder innan hon började skratta.

Sen till det tråkiga. Ryan Air lägger ner Londonflyget från Västerås. Det är riktigt tragiskt. Jag kan ju på rak arm säga att skulle vi inte haft flyget till London härifrån så hade jag aldrig åkt det antalet gånger jag nu gjort. Att sätta mig på en flygbuss till Arlanda lockar inte det minsta. Så det är med stor sorg jag tar emot denna nyhet :-(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör vi för att ordna tillbaks rutten mellan Stansted o Västerås?

Dags att kalla in Wenger månne???

Vad kan Abramovitj göra???

//Mentorn tänker

Anonym sa...

Ja, vad kan vi göra? Något måste göras i vart fall!

/TB