söndag, juli 18, 2010

Spåret

Då har vi varit iväg till spåret igen. Idag var hela familjen med. Fru Blogg tog sin första joggingtur på mannaminne medans jag körde hårt med Ina. Hon fick springa upp för en backe för att sen promenera ner igen och så höll vi på tills Fru Blogg kommit runt ett varv. Sen var det min tur att jogga. Och idag så var min "motståndare" en stavgångare så jag behövde inte slita ut mig helt. 5,5 km blev det och tiden var ca halva semestern. Så frågan är ju om man vågar sig ut nån mer gång nu. Då är ju risken att man är i mål lagom tills man ska börja jobba igen....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Burton - Derby 0-1 inför 3 133 fanatiska fans i lördags....

//Pride Park

Anonym sa...

Blir det ett bra år i år för Derby?


/TB

Anonym sa...

Det beror på vad Derby kan låna in från Arschenal?????

Mellan raderna läser man om truppen i år och det sägs tyvärr att laget blir sämre!!!!!! än ifjol hur nu det är möjligt....

Finns ju dock räddningsplankan Leeds redan i första matchen....

Så vi går väl till topps från början iallafall...

//Charlie George (Champagne-Charlie)