fredag, juli 16, 2010

Sista dagen

Då var man här igen då, sista arbetsdagen innan semestern börjar. Väldigt vemodigt och tungt... eller inte! Ska bli skönt att få vara härifrån ett tag. Inte för att jag vantrivs men man kanske börjar göra det om man inte tar ett break ibland. Fast man kanske skulle ta och jobba på måndag oxå, firman tar ju hit glassbilen då och bjuder på glass. Och glass är gott! Fast det kostar mig nog mer att åka bilen hit för en glarre istället för att gå till kiorren och köpa en egen glarre.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka ilands-problem du verkar ha!!

//Fighterns polare Fan Baong-sheng som minns tiderna ifrån Kina när man inte kunde sitta på dass 50 minuter innan match utan fick gå ut i djungeln och gräva en grop och lägga en kabel....

Anonym sa...

Det var bättre förr!

/Bosse "Nygammalt" Larsson (Släkt med Jorma Larsson?)

Anonym sa...

Lägga kabel *klapp klapp klapp*

/Ma Lin

Anonym sa...

Oh, vad detta får mig att tänka på en av tidernas bästa, hårdaste och jämnaste pingismatch! Tänk att man fick uppleva den från första parkett!

/TB

Anonym sa...

Den där dj-vla röstbrevlådan suger stort varje gång........

Undrar om TB´s brorsa ser att det är jag som ringer?????

//Coachen

Anonym sa...

Det blir lätt så när man ser att "Dolt nummer" ringer.....
Senast jag svara när det stod så var det Skattemyndigheten som ringde. Och se hur det gick då!

/Melek (fd Pitchers)

Anonym sa...

oj,är det du som ringer varje gång?
Vad skönt! Då har jag chansat rätt varje gång.
Åker till Karlskoga om en halvtimme,ska vara med i en drive in tävling där.
Ja,som speaker alltså,gjorde tydligen bra ifrån mig på Madeira så ryktet gick väl fort över till Nobelhallen antar jag. Nån av er som ska lira? Det är en 5 tävling. Kanske bara är coach som är kvalificerad för den klassen här?

Trevlig helg!
/TB:s brorsa