tisdag, november 23, 2010

Dags att komma tillbaka!

Ok, förlusten i lördags tog hårt på mig. Den var så fruktansvärt onödig. Dessutom så var vi flera klasser bättre men förlorar ändå. Detta har gjort att jag varit lite nere de senaste dagarna och har inte orkat skriva här på bloggen. Men jag vet ju samtidigt att bristen på uppdateringar gör att trafiken till sidan går ner och med den alla inkomster jag har från sidan, hahaha..... Man kanske skulle lägga in lite reklam här så att det verkligen blev lite inkomster haha. Med betoning på lite då.....

Det som är bra med matcher var tredje/fjärde dag är att man snabbt måste glömma den gamla matchen för att fokusera på den nya. Ikväll är det Braga borta i Champions League. Jag hoppas verkligen att Braga får sota för Arsenals torsk i lördags. Men jag är inte helt säker. Braga borta är en helt annan match än Braga hemma. Även om det kanske numer, med tanke på att vi aldrig vinner hemma längre, är bättre att spela på bortaplan. Vid vinst är vi klara segrare i gruppen tror jag, det borde vi i alla fall vara. Och det är väl inte så dumt. Då slipper vi ju Barca och Real Madrid i match före kvart.

För övrigt så är just nu, när detta skrivs, ena bilen på besiktning. Det är alltid lika nervöst. Jag såg, när fru Blogg åkte iväg, att ena nummerplåtslampan var trasig. Hoppas att det räcker med en fungerande lampa......

Update: Bilen gick igenom!

3 kommentarer:

  1. Grattis till besiktningen, tror dessutom att du kan räkna ute en Arsenal seger innan kvällen är över :-)

    //Lalle

    SvaraRadera
  2. Jag är inte säker på vad "räkna ute en arsenal...." betyder. Men jag hoppas att det betyder vinst. Dags att logga in på Unibet kanske....

    /TB

    SvaraRadera
  3. "Med en" skulle det vara...skumt tyckte jag skrev det..men men så var det inte...lycka till iallafall :-)

    //Lalle

    SvaraRadera