måndag, november 29, 2010

Julstjärnan


är på plats.

7 kommentarer:

  1. Grattis TB´s brorsa the real one som smög i bakgrunden och tog stekpannan...
    Undrar om det är Pipans farmors gamla avlagda????

    Otur TB 11:e plats precis utanför prispallen. Ingen kommer ihåg en looser......
    Coachen gjorde inte mer än han behövde. 10:e plats och 3 kilo godis från Maxi. (Behöver han verkligen det????)

    Som tröstpris till TB utlovas ett försök att avhämta "gamla" hockeybiljetter för "Ravellitipset"

    Någon dag som passar för hockey för dig TB alt. något lag du vill se??

    //Vem fan är Johan Jansson???

    Vilken pseudonym är det?????
    (kan det vara Borgen, Kjelle eller rent av Living)

    SvaraRadera
  2. Grattis The Real och Coachen till era vinster. Själv är jag bara fundersam på vad som är avgörande för att rangordnas inom samma poäng. Jag trodde att det var flest 8:or osv som avgjorde. Men när jag jämförde mig själv med Thomas Larsson(?) så såg jag att han hade oxå bara en åtta precis som jag. Men sen hade jag en fyra och hans näst bästa var treor....
    Så det jag kommer fram till är att det verkar vara utslagsfrågan som avgör. Och den är ju för hela året. Det verkar sjukt att det skall vara avgörande för en delmånad......

    Kanske något för Coachen att ifrågasätta vid kontakt med Hällatipset....

    Datum för match funkar när som inte Arsenal spelar fotboll (nu kommer väl kommentarerna om att dom aldrig spelar fotboll.......).

    /TB

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det inte är avgjort riktigt hur det fördelas om man ser det som står på aktuellt... Men kan tänka mig att det lottas. Sen tror jag att TB får godis, kollar man förra månaden fick den som kom 11a med samma poäng som 10an pris. Svar kommer på onsdag.

    //Lalle

    SvaraRadera
  4. Japp, jag såg det nu när jag tänkte gå in och ifrågasätta lite.... Inte för att jag behöver godis precis. Men det blir ju lite av en principsak..... som Pipan brukar säga....

    /TB

    SvaraRadera
  5. Alla elva som slåss får pris...
    Lalle en stekpanna förhoppningsvis Pipans farmors...

    Coachen OCH TB får 3 kilo godis var.

    Ber om ursäkt för eventuellt snack om looser TB.

    Hur tänkte jag då?????

    Måste varit förblindad av Finnen, Jorma och hans pajaseri.....

    Senaste nytt på SKV:
    Fruktis skall iväg på semester. Åker iväg före jul borta minst sex veckor till PERU......

    Jag garanterar att det är många som vill att han stannar kvar där for ever.

    //Wenger rules

    SvaraRadera
  6. Hur går det med kryssningen???

    Alltid sugen Borgen med kamrater

    SvaraRadera
  7. Haha, ja, det där med looser kom väl spontant :-)

    Tänk att denna blogg är det första stället som infon kommer ut på, fantastiskt! Tackar Coach för detta!

    Vem tar hand om frukten när kungen är borta? Oala P? Coach? Samhall?
    Spänningen är oliidliiig....
    Ska han åka ner och skörda eller?

    /TB

    SvaraRadera