tisdag, november 09, 2010

Freddie


Sitter på Bilia och väntar på bilen.

11 kommentarer:

  1. Spänningen stiger!!!!

    Till vad då?????

    Styrelsemötet på onsdag eller hur Jorma!!! Du har väl glömt???

    Till träningen på torsdag, då alla biljetter redan är uppköpta. Främre raden Jorma och Coachen...

    Det ryktas alltså att TB och Danne skall göra ett pass innan DM spelas på söndag i Sveriges närmasta stad ARBOGA....

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Oj, ska dom träna? Det skulle man ju vilja se! Men man skulle ju även vilja se Coachen och Brorsan vid bordet.

    /Borgen (som ännu inte har någon biljett)

    SvaraRadera
  3. Hur skulle jag kunna glömma nåt sånt? Vilken tid?
    Har för mig att jag håller i träningen för småkillarna i morgon.
    Så jag är nog på plats antar jag!

    Längtar till mötet som vanligt! Spännande!!

    /Jorma

    SvaraRadera
  4. Jag skulle oxå vilja se Coachen och Brorsan vid bordet. Men då i Munktell Arena!

    /Ola P

    SvaraRadera
  5. Ola! Tro mig,det vill du inte!!

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  6. Även jag skulle vilja träffa dig i Munktell Arena!

    /Collin

    SvaraRadera
  7. Angående styrelsemötet ikväll:

    Coach och Brorsan får nu hitta en tid innan jul för lite pilsner nån lördag med de övriga brorsorna!

    /TB

    SvaraRadera
  8. Det räcker väl med brorsan för han har ju alltid svikit förut....

    //Menthol

    SvaraRadera
  9. Försökte bara lägga fram det lite snyggt..... :-)

    /TB

    SvaraRadera
  10. vilka jävla polare:(

    /besviken TB;s brorsa som skiter i mötet ikväll

    SvaraRadera
  11. "Skiter i..." Det påminner mig lite om en viss kinesisk pingisspelare som Fightern brukar krossa!

    /TB

    SvaraRadera