torsdag, november 11, 2010

Tillbaka i vinnarcirkeln!

Arsenal fick återigen vinna en match efter två matchers torka. Och det var en match där man, för en gångs skull, inte hade mest boll. 2-0 slutade matchen och det kunde ha blivit fler mål åt båda hållen. Slappyhandski var riktigt bra i kassen och räddade oss flera gånger. Det borde inte behövt vara så då Arsenal hade fler klara lägen att sätta bollen och borde gått ifrån mer i början.

Det är inte ofta jag spelar på Arsenalvinst men igår hände det! Och vilken tur då att dom vann. Sen fick jag tips från Brorsan om lite spel där ett av dom gick in. Sen hade jag glömt att jag gjort en trippel på gårdagens matcher. Redan i måndags gjorde jag den så jag blev lite förvånad när resultatmailet kom från Unibet. Det var ett kryss på Manchesterderbyt, kryss på Wigan-Liverfool och en etta på Chelski. Så det var ju kul att få in den. Synd bara att man inte spelade för mer......... Men det kanske är tur i det långa loppet att det inte är så stora insatser.....

2 kommentarer:

  1. Tänk att du är bäst på att tippa också brorsan!!
    Grattis!!

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  2. Tack, men det är ju du som är tipskungen!

    /TB

    SvaraRadera