onsdag, november 10, 2010

Jag sänkte Sp*rs!

Hur enkelt som helst. Jag trodde, hur konstigt det än låter, att Sp*rs skulle vinna hemma mot Sunderland. Så jag la in X-hundra kronor på Sp*rsvinst. Efter att ha tittat lite på matchen så var min övertygelse ännu större. Jag behövde verkligen stötta Sunderland. Så jag la in X antal kronor till som ett livespel. Och det var allt som behövdes för att storklubben skulle tappa poäng. Så enkelt! I söndags sänkte jag Chelski på motsvarande sätt. Hur svårt kan det vara? Inte speciellt, men dyrt! Om nu bara Arsenal kunde göra sitt någongång så jag slapp lägga ut stålar på att dom inte skall halka efter för mycket genom att spela på de andra topplagens misslyckande så skulle ju det vara bra. Och det vore skönt att slippa den press jag nu känner för att The Mighty Gunners rivaler ska torska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar