måndag, november 29, 2010

Träningsvärk

Igår spelade jag innebandymatch och det känner jag av idag. Det gör ont bara jag rör mig. Inte är det bättre av att jag dessutom skottade en hel del snö igår. Men det är väl bara bita ihop. Arsenals seger gör ju det hela lite lättare.

Det var en nervig tillställning på Villa Park. Inte för att Villa hade särskilt mycket att komma med. Men det hade ju inte Bottenham heller för en vecka sen. Vi torska ju ändå i den matchen. Och det var en hel del som påminnde om den matchen. 2-0 ledning i paus och ett stabbt reduceringsmål i andra halvlek. Men som tur var så kunde Arsenal ta sig samman och vinna matchen.

Igår var det lottning i FA-cupen. Arsenal har hemmamatch mot Brorsans Leeds. Synd att det blev hemmamatch då Arsenal numer har lättare för att vinna på bortaplan.

Om det är någon som undrar hur det gick i innebandymatchen så vann vi äntligen en match. Det var ju kul för oss! Rådjuren har haft en tung inledning på säsongen så detta var en välbehövlig vinst!

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten och till avancemanget i FA.-cupen....
    Kunde inte bli bättre/sämre motståndare.....

    Får önska grabbarna i Hällatipset dvs. vi som har chans på 3 kilo lösgodis stort lycka till ikväll.

    Den där djävla Gretskypajasen måste göra mer för att platsa i "vårat" gäng....

    Till exempel att boka in en Birka resa för oss fyra i vår.???

    Nu ligger bollen hos dig på Elland road.......

    //Coachen (boka för sex pers om Borgen och Kjelle vill med)
    Naturligtvis skall Kenneth vara trubaduren för kvällen.....

    SvaraRadera