tisdag, oktober 08, 2013

Gunners Sp*rs metoden

Ja, denna metod är ju ganska populär now a days. Och idag blev jag en ofrivillig testare av denna metod. Ja, för er som inte vet att Arsenal - Bottenham slutade 5-2 två matcher i rad förstår nu att jag snackar om 5 2 metoden. Käka som vanligt 5 dagar i veckan och käka max 600 kalorier två dagar i veckan. I dag hade jag ingen lurre med mig. Jag glömde att beställa mat av macktanten. Och dessutom cyklade jag till jobbet så det gick inte att åka iväg till Sulan och käka.

Så då fick jag för mig att jag skulle börja med denna metod. Jag hade ju ändå bara en varma koppen liggandes på skrivbordet och det är ca 100 kalorier. Så nu har jag ofrivilligt börjat med 5 2. Jag är just nu jäkligt hungrig och jag längtar verkligen till frullen i morgon!!

Inga kommentarer: