söndag, oktober 06, 2013

Söndag

Idag är det söndag. Och det skall ju vara vilodagen. Men det blir inte riktigt så denna söndag heller. Jag fortsätter tragglas med mina inlämningsuppgifter. Och jag kan säga att jag dominerar ju inte precis. Men skam den som ger sig (även om det är nära nu)!

Igår spelade vi vår första innebandymatch i Svettbandyligan. Vi torskade med 3-0 (tror jag det var). Motståndarna hade fler avbytare än vad vi hade spelare totalt. En avbytare lyckades vi få ihop igår. Och det blev riktigt tungt! Man är ju inte direkt i topptrim.

Ikväll spelar Arsenal borta mot West Brom. Det blir en svårt bortamatch. West Brom slog ju ManUSA borta i förra omgången. Men kan vi bara fortsätta att spela som vi gjort mot slutet och kämpar på bra så kan vi vinna. Ina tippade 1-3 i matchen. Det är upp till var och en att ta rygg på hennes gissning. Det borde väl ge lite på oddset i alla fall.

Lalle och Mia är i värmen nu. Den som vill kan följa deras resa på Lalles blogg (länk finns när till vänster).

Ha en skön och trevlig söndag!

Inga kommentarer: