torsdag, oktober 31, 2013

Sorry

Nu är det glest mellan uppdateringarna här på bloggen. Jag ber alla mina två besökare om ursäkt för det. Men det har varit svårt att hinna med. Och samtidigt har det inte funnits så mycket att skriva om i mitt patetiska liv. Ja, jag vet, det har inte hindrat mig tidigare från att skriva......

I helgen är det i alla fall en viktig match i Premier League igen. Liverpool på hemmaplan. Dom har startat ligan riktigt bra och känns väldigt farliga framåt. Vi måste sluta med alla enkla misstag och fokusera på det vi kan bäst. Tyvärr saknar vi fortfarande speeden i laget. Och att alla yttrar blir skadade samtidigt är ju en jäkla otur. Man kan inte ha hur många spelare på samma position som helst. Men när det blir flera skadade på samma position så blir man sårbara. Nu gäller det att kriga och göra det bästa av situationen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kaos i bloggen? Står att Arsenal - Liverpool är om 32 dagar 6 timmar osv.. :)

/J

Anonym sa...

Bra uppmärksammat J. Tyvärr så verkar mitt script ibland vid månadsskiften lägga på en månad extra... Har inte hittat någon lösning än. Men jag gissar att det kommer stå rätt imorgon....

/TB