måndag, oktober 21, 2013

Snabb helg

Denna helg gick fruktansvärt snabbt. På lördag förmiddag var det städdag i samfälligheten. På eftermiddagen åkte jag med Ina till VGF-hallen då hennes grupp skulle få vara där i en timme. Eftersom det höll på till kl 16 så var jag tvungen att spela in Arsenals match. Och den började jag se när jag kom hem. Men det skulle ju ätas mat oxå så det blev mot slutet en hel del snabbspolande för att hinna se allt innan käket.

Söndagen började med ett pingispass. Och tyvärr så kändes det inte helt bra. Det tog lång tid innan jag hade någon som helst känsla. Efter pingisen så skulle Freddie till VGF-hallen då henne grupp hade en timme till förfogande där. Men det var fru Blogg som åkte dit denna gång. Jag var hemma och tänkte för en liten stund att jag skulle plugga. Men när Ina ville spela dockteater för mig så kunde jag inte vara så taskig och säga nej. Så det blev dockteater en stund innan hon ville att jag skulle trolla för henna. Sen lurre och ut och fortsätta städa, denna gång var det den egna tomten som skulle ha sig en duvning. Det gäller ju att försöka få iväg så mycket som möjligt när föreningen ändå har kontainrar här.

Tyvärr blev det tydligen för mycket slängt. Jag lyckades tydligen slänga ett gäng Dalior som fru Blogg ville ha kvar och har haft i ett gäng år. Så då fick fru Blogg ut och försöka hitta på dom i kontainern. Hon hittade dom som tur var. Själv fick jag se till så att dvärgarna blev rena innan dom skulle ha middag. Efter allt detta så hade jag ingen som helst ork kvar till att plugga, synd.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fruktis klapp klapp klapp
Fruktis klapp klapp klapp

Dahlior klapp klapp klapp
Dahlior klapp klapp klapp

Teater klapp klapp klapp
Teater klapp klapp klapp

//Who are you?

Anonym sa...

Who are you?
Who are you?
Who are you?
Who are you?
Who are you?

/The Wanker