onsdag, oktober 09, 2013

Onsdag

Och idag åker jag bil till jobbet!! Vilket flyt, det regnar ju idag. Jag tycker dock lite synd om fru Blogg som cyklar. Men hon har ju ändå möjlighet att åka buss. Även om det tar lite tid så skulle hon ju slippa regnet. Men hon är lite envis, så det blir nog hojen för henne idag.

I morse vakna jag vid 4-tiden och kunde inte somna om. Av någon konstig anledning så var jag hungrig. Jag har nu ätit frulle och jag är fortfarande hungrig. Jag ser verkligen fram emot fikarastens frukt idag! För att inte tala om dagens lurre och sen middag. Jag är såå hungrig. Gunners Sp*rs metoden är jobbig haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skippa det där! Finns inget belägg för att det är bra för hälsan!

//Lalle och Mia!

Anonym sa...

Det där balanserar vi upp i november i allafall!!!

I "värsta" fall med Fullers...

//DM hur svårt kan det va?