söndag, oktober 13, 2013

Torsk igår igen

Rådjuren börjar som vanligt i serien. Alltid med en massa förluster. Trots att vi skött sommarträningen exemplariskt... På riktigt så börjar jag personligen fundera på om jag är på väg att bli för gammal för innebandy. Men o andra sidan så är det dom som är äldre än mig som fortfarande håller igång på ett bra sätt. Kanske är det bara så att jag är för dåligt tränad. Men om jag nu inser det, kommer jag då göra något åt det? Tveksamt...

Interlull fortsätter och det finns inte mycket att orda om angående Arsenal. Möjligtvis det faktum att Cazorla är på väg tillbaka efter skada. Ska bli spännande att se både Özil och Cazorla på plan samtidigt. Det måste ju bli hur många möjligheter att göra mål för Walcott sen när han är tillbaka. Och nu när Bendtner är tillbaka i storform (ja, jag vet, men jag kunde inte låta bli att skriva det) så ser det riktigt bra ut.

Det får mig att tänka på något Wenger sa om Bendtner för några veckor sen. Han fick en fråga om honom och det var något om självförtroende. Och Wenger svarade bara typ, "självförtroendet är det aldrig några problem med när det gäller Bendtner".

1 kommentar:

Anonym sa...

Wenger är kung!!!!

//Wengers mentor